Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Καρατζαφέρης: Χουντοσταντάρας, Ψιψινάκης, σημειώσατε Ψ!

«Δεν είναι κακό αυτό που κάνουμε, αλλά είναι κακό αυτό που καταντάμε» O.W.

Σε μια θέση αδέσμευτης έκφρασης, δηλαδή σε συγκεκριμένο δημοσιογραφικό μετερίζι, φέτος το πρόγραμμα ήταν
να μιλάω δυό φορές την εβδομάδα στο Τηλεάστυ, στην εκπομπή μου "Κατά παντός υπευθύνου", (χωρίς βέβαια να έχω καμία απολύτως σχετική κομματική θέση ή εξάρτηση εκεί, εκτός από μια σκέτη προσωπική φιλία με τον Γιώργο Καρατζαφέρη).
Ο βαθμός της ανεξαρτησίας μου καταδεικνύεται νομίζω και από τις πολλές φορές που έκρινα τηλεοπτικά τον Καρατζαφέρη, όπως και από άλλες που τον ενέκρινα, ώστε να είμαι πάντα αντικειμενικός και ειλικρινής. Οι ιδιότητες αυτές είναι τα βασικά αξιώματά μου και είναι αδιαπραγμάτευτα. Όλα τα αξιώματα -που ως γνωστόν ονομάζονται αρχές- πρέπει να έχουν σταθερό περιεχόμενο και όρια, άλλως δεν είναι αξιώματα…
Με αυτά σαν δεδομένα όμως, δεν θα μπορούσα για τα διάφορα και τόσο αντιφατικά τεκταινόμενα στο συγκεκριμένο περιβάλλον, να σιωπώ έχοντας τα μάτια ερμητικά κλειστά…
Ο Καρατζαφέρης ως φίλος, με εμπιστεύτηκε απόλυτα και άνευ όρων. Δεν μου είναι εύκολο όμως ούτε να παραβλέπω αλλά ούτε και να κεραυνοβολώ κάποιες επιλογές του εκμεταλλευόμενος την «ελευθεροτυπία» μου στο κανάλι του και να λοιδορώ π.χ. τον όποιο Ψινάκη για το μοντέλο ζωής που εισάγει και που θα ήθελε να επικρατήσει στους νέους! Δεν μου αρέσει. Και δεν μου είναι επίσης εύκολο να δίνω συμβουλές και να καταδικάζω επιλογές Καρατζαφέρη από τα μικρόφωνά του, έστω και αν θα το έκανα για το καλό του τόπου και για το καλό του, το οποίο ο ίδιος αδυνατεί προφανώς σήμερα να το αντιληφθεί. Γιατί πράγματι αδυνατεί νομίζω να αντιληφθεί μερικά πράγματα όπως π.χ. ότι είναι ασύμφορη μια ασυνεπής πλεύση προς τα όσα επί χρόνια ευαγγελίζεται, όπως το να υμνεί και να καταξιώνει διάφορους Χουντοσταντάρες και Ψινάκηδες.. Οι πολλοί επιβάτες οι αβασάνιστα εισερχόμενοι στο "σκάφος" μόνο για να κόψουν μερικά παραπανίσια εισιτήρια σήμερα, μπορούν με μια μετατόπιση του εύθραυστου φορτίου τους, να βουλιάξουν τα πάντα την επόμενη...

Με βάση αυτές τις σκέψεις μου προτιμώ να σιωπήσω από το κανάλι αυτό για φέτος, να τα λέμε όλα εδώ (www.ekpompi.gr) και με τον φίλο Καρατζαφέρη, θα τα πούμε σίγουρα στην επόμενη φάση, που εγώ θα είμαι και τότε φίλος του καλός και χρήσιμος και εκείνος θα είναι -ελπίζω- πιό σοφός…
Φαντάζομαι ότι για όλα αυτά τα πιο πάνω, θα συμφωνούν πολλοί φίλοι μου και φίλοι του, με την διαφορά ότι εγώ τα λέω ενώ
εκείνοι σιωπούν…
Για την ώρα, θέλω να ευχηθώ, επιτυχία σε όλους τους φίλους αλλά, πρώτα στην… Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου